مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

مدیریت باشگاه استقلال در دست فضای مجازی| جواد نکونام به سادگی سوخت

  • کد خبر: ۱۱۲۱۹۶
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
مدیریت باشگاه استقلال در دست فضای مجازی| جواد نکونام به سادگی سوخت
فضای مجازی این روز‌ها به شدت برافکار مدیران باشگاه استقلال تاثیرگذاشته و قدرت تصمیم گیری را از ارکان این باشگاه گرفته است. این فضا سازی باعث شد تا به سادگی گزینه‌ای همچون نکونام برای مربیگری استقلال سوخت شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال این روز‌ها به طور واضح از دست مدیرانش خارج شده و به دست افرادی افتاده در فضای مجازی با هشتک سازی‌های متعددی به این باشگاه خط می‌دهند. در سال‌های دور‌تر و به زمانی که هیچ گاه چنین ابزاری دراختیار برخی جریان‌ها نبود مدیران باشگاه استقلال درست یا غلط تصمیم خود درباره انتخاب سرمربی جدید را نهایی می‌کردند، اما در سال‌های اخیر اثر گذاری این جریان‌های مجازی به حدی نافذ بوده که مدیران باشگاه استقلال حتی قادر نیستند خواسته‌های غیرمنطقی که از طریق فضای مجازی مطرح می‌شود را نیز وتو کنند. در روز‌های اخیر جریان‌هایی سعی درالقای این موضوع دارند که تنها انتخاب سرمربی خارجی می‌تواند به استقلال کمک کند درحالی که حقیقتا جواد نکونام گزینه مناسبی برای جانشینی فرهاد مجیدی بود، اما واکنش‌های احساسی موجب شد فضا به سمتی برود که این گزینه انصراف دهد و از آن سو مدیران باشگاه استقلال نیز دیگر پیگیر ماجرای جذب نکونام نشوند. شگفتا که مدیران استقلال درحالی به دنبال انتخاب سرمربی خارجی هستند که حتی خودشان هم نمی‌دانند چه گزینه برای هدایت استقلال مناسب است و نام‌های متعددی در روز‌های اخیر مطرح شده که این وضعیت برگرفته از همین سردرگمی‌ها است.

با توجه به شرایط فعلی امید بستن به آینده استقلال قدری سخت خواهد شد.به خصوص با مدیرانی که با جریان سازی‌های فضای مجازی به راحتی رنگ عوض می‌کنند وحتی حاضر می‌شوند به سادگی از کنار نام نکونام بگذرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->